»Opozarjamo, naj se ljudem ne bo nerodno pogajati. To so zelo veliki zneski, razlike so lahko tudi več tisoč, tudi deset tisoč evrov med bankami. Splača si vzeti čas in premisliti zadevo ter iti pametno skozi vse skupaj.«
»Če so opazili, da je proizvajalec zmanjšal količino in izdelek na videz zgleda enak in je cena ostala enaka, nam to lahko pošlje preko spletnega obrazca na naši spletni strani.«
»Če plačate v evrih, je pet evrov pač pet evrov, če pa plačate 100 kun, je to lahko 13 evrov ali 15 evrov … Vedno izberete, če vam bankomat to ponuja, brez konverzije oziroma lokalno valuto.«
»Treba se je zavedati, da gre vse v smer digitalizacije. V prihodnosti bo verjetno pametni telefon tisti, s katerim bomo plačevali, potrjevali plačila itd.«
»Katere rešitve banka ponuja in si tudi zagotovijo ustrezno aplikacijo ali kar koli pač banka zahteva. Če tega ne bodo imeli, spletno plačilo ne bo potrjeno oziroma bo zavrnjeno.«
»Vsekakor priporočamo tistim, ki imajo željo, možnost, sposobnost, da uporabljajo elektronske storitve. Pozivamo pa tudi banke, da tudi ta plačila na okencih ohranijo na nekih razumnih ravneh.«
»Tukaj menimo, da bi cene morale biti dostopne tudi tistim, ki elektronskih načinov ne morejo, ne želijo, kakor koli, nimajo možnosti uporabljati.«
»Ljudje naj se ne ukvarjajo s posledicami, temveč naj razmišljajo o barvi nove spalnice. Posledice hitrega kredita pa so potisnjene v ozadje, čeprav se tak kredit ne razlikuje od običajnega.«
»Pri hitrem kreditu je odobritev bistveno hitrejša, nekateri oglašujejo celo v eni uri. Po navadi je treba prinesti manj dokumentacije, na žalost pa so po navadi tudi kreditni standardni nižji.«